وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 648
باردید دیروز : 347
بازدید هفته : 648
بازدید ماه : 35833
بازدید سال : 72206
بازدید کلی : 415110

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : یک شنبه 19 مهر 1394
نظرات

جمله چاپ شده بر رو ی تابلو:
In a distant age and climate, the tragic scene of the death of Al-Hussein will awaken the sympathy of the coldest reader
با آنکه مدتی از واقعه کربلا گذشته اما مشقات و مشکلاتی که حضرت حسین (ع) تحمل نموده ، احساسات سنگین دل ترین خواننده را بر می انگیزد

 http://sayberi174.persianblog.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 1189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : یک شنبه 19 مهر 1394
نظرات

 

معنی واقعی عشق به حسین (ع)

برای راه حسین 
مهــم نیست تو پای رفتن داری یا نداری .. .
در سفر کربلا قلب تــوان راه رفتن میدهد نه اعضای بدن
آنجا که باید لبیک یا حسین را قلبی گفتن نه ظــاهری !!

تعداد بازدید از این مطلب: 1019
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394
نظرات

 

متاسفانه بچه مذهبی ها هم دیگه مثل قبل نیستن.امروز یکیشون رو دیدم خیلی ادعای امام حسینی بودن میکنه ، داشت با اون وای فایی که هک کرده بود مداحی دانلود می کرد 

بهش گفتم حق الناسه ولی کو گوش شنوا

می گفت صرف کار خیره.مداحی دارم دانلود می کنم دیگه

بعد میگیم یعنی 313 تا یار برا امام زمان نیست تو این هفت ملیارد جمعیت دنیا؟

دیگه خیلی از مذهبی ها هم مذهبی خالص نیستن

اهل حالن نه اهل مکتب امام حسین(ع)

تو هیئتا دیدید حتما کسایی رو که قبل و بعد از هیئت هیچ تغییری از لحاظ روحی نکردن

خدا همه ی ما رو عاقبت به خیر کنه

آمین

تعداد بازدید از این مطلب: 965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 14 مهر 1394
نظرات

 میریم تو مراسمات عزای امام حسین (ع) همش روضه و اشک و داد و شیون و حرف از تشنه لبی و حرف از بی کفنی امام حسین (ع) میزنند. انگار که امام حسین (ع) فقط رفته تشنه شهید بشه. شهادت تازه آغاز راه امام حسین (ع) هست. اصلا خود عاشورا دانشگاهی هست که باید توی این دانشگاه دانش و معرفت کسب کنیم. واحد توبهدرس بازگشت حر، واحد گذشت درس بخشش حر توسط امام حسین (ع)، واحد وفاداری درس ابوالفضل عباس (س)، واحد از خود گذشتگی و ایثار درس علی اصغر و علی اکبر، واحد شکر خدا در هرکجا درس نماز ظهر عاشورا و ... 
خدایش امام حسین به هیئتی بی نماز نیاز داره؟ خدایش امام حسین به هیئتی بی غیرت نیاز داره؟ خدایش امام حسین فقط به گریه کن نیاز داره؟ نمیگم اینا نباشن اینا نیان تو هیئت اما گه میان واقعاً برا امام حسین (ع) و هدف امام حسین (ع) بیان.

امام حسین

پ,ن: اما مهمترین درسی که همه ماها تو این روزها تو این ایام تو این شرایط کشور باید از واقعه عاشورا و امام حسین (ع) بگیریم شناخت مظلوم از ظالم هست. برای دفاع از اسلام باید وارد میدان بشیم. باید از همه چیزمون بگذریم. اگه ما میگیم مرگ بر آمریکا دلیلش این هست که مکتب ما عاشورایی هست. اگه امروز عده ای حرف از برچیدن شعار مرگ بر آمریکا می زنند شک نکنید مکتبشان همان مکتب مردم کوفه است که به مسلم خیانت کردند و ما این شعار را از خود زیارت عاشورای امام می خوانیم :

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ

بله این روزارو فکر کنیم نه گریه، حسین تشنه حقیقت بود به نام لب تشنه نشان دادند ..

بعد نوشت: دوستان چرا اینقدر اشتباه برداشت می کنند؟ منظور پاراگراف بالا این هست که اگه شهدای انقلاب ماهم فقط به امام حسین رو برا اشک ریختن می خواستن شهید نمی شدند. اون ها راه امام حسین رو پیدا کردند و فارغ التحصیل دانشگاه عاشورا شدند.

http://sayberi174.persianblog.ir/tag/%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86

تعداد بازدید از این مطلب: 990
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1394
نظرات

پوستر جنگ نرم

تعداد بازدید از این مطلب: 981
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 7 مهر 1394
نظرات

امام صادق(عَلَیْهِ السَّلامُ) می فرمایند:
اِنَّ اللّهَ‏ لَیَرحَمُ العَبدَ لِشِدَّةِ حُبِّهِ لِوَلَدِهِ ؛
بدون تردید ، خداوند بر بنده خود به خاطر شدّت محبّت به فرزندش، رحم مى‏کند.(کافى ، جلد 6، ص50 )

وقتی به دلیل اکثر روابط بین دختر و پسر نگاه می کنیم اصلی ترین دلیل این رابطه رو در کمبود محبت دختر می بینیم.

وقتی پدر و مادر ها و یا برادر ها در خانواده محبت خودشون رو از دختر احتکار می کنند، دختر خانواده این محبت را ازدیگران گدایی خواهد کرد.

متأسفانه این احتکار محبت بیشتر در خانواده های مذهبی دیده میشه. هروقت بحث کمک به مسجد پیش میاد همه میگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اما وقتی حرف از محبت به وسط میاد این چراغ به همه جا رواست بجز خانه.

نتیجه احتکار محبت ...

محبت آنچنان نیرویی داره که هر کسی رو میتونه رام کنه. برای مثال شما سه بار جمله عزیزم رو به یک نفر بگید و ببینید چقدر راحت خام شما میشه.

حالا چه عیبی داره همین جمله رو به دختر خانواده یا به خواهر خودمون بگیم؟ بهتر ازین هست که عزیزم و قربونت بشم رو یه پسر نامحرم بهش بگه.

چرا میخوایم این محبت رو از عزیزانمون احتکار کنیم؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اومدن فناوری های ارتباطی مثل تلفن همراه، پیامک، ایمیل و ... راه های ارتباط بین دختر و پسر مخصوصاً در فضای مجازی بسیار باز شده.

اما وقتی دختری که گوشش پر باشه از این ابراز محبت ها هرگز این محبت رو از دیگران گدایی نخواهد کرد.

http://sayberi174.persianblog.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 945
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 6 مهر 1394
نظرات

سال دهم هجرت و آخرین سفر حج آخرین رسول خدا بود. میان راه مکه و مدینه محمد، فرشته وحی را دید که آیه ای بسیار مهم بر بال هایش سنگینی می کرد. و آن آیه این بود :

«یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وَ اللَّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکافِرین‏»
ای پیامبر! آنچه را از طرف پرودگارت به تو نازل شده، به مردم ابلاغ کن، و اگر انجام ندهی، رسالت او را به انجام نرسانده‌ای و خدا تو را از مردم حفظ می‌کند. خداوند مردمان کافر را هدایت نمی‌کند. مائدة/67

آری جبرئیل مأموریت یافته بود تا از طرف پروردگار به پیامبرش بگوید با جدیّت و اهتمام تمام آن را ابلاغ کن و به گوش مردم برسان تا کسی بعداً نگوید این مطلب به ما نرسید و مردم بدانند آنچه پیامبر می‌گوید از جانب خودش نیست، از طرف خداست، خدایی که صاحب اختیار همه است و ابلاغ این موضوع به شکل عملی و در قالب یک مراسم باشد و از ابلاغ این امر مهم ترس و هراس نداشته باش زیرا که خداوند وعده می‌دهد او را از شرّ مردم حفظ کند. و آن امر مهم نشانه‏اى است از تداوم خط نبوت که سرچشمه آن از غدیر شروع و تا پایان هستی ادامه خواهد داشت که همانا ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) است و تا زمان آخرین منجی  عالم پیوسته جاریست.

غدیر سرچشمه ایست که به دریای مهدویت می ریزد

تعداد بازدید از این مطلب: 1024
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : دو شنبه 6 مهر 1394
نظرات

سلام به همه

دقت کردین آل یهود کلی تلاش میکنه کلی هزینه میکنه که بیاد یمنی هارو به خاک و خون بکشه؟ این همه هزینه میکنه تا یه جنگنده بره یمن تازه شاید پنج شش نفر با بمبارانش کشته بشن.

تازه این وسط ممکنه جنگنده هاش مورد هدف گلوله قرار بگیرند و خلبان هارو از دست بده که به مرور زمان اینکار براش بصرفه نیست و مجبوره هزینه های بیشتری خرج کنه.

ازینرو معبر سایبری فندرسک به آل یهود پیشنهاد میده که بجای هزینه های اضافی برای کشتار مردم یمن بیاد وحج رو برای یمنی ها رایگان کنه و در یک روز بیش از هزار نفر یمنی رو خیلی راحت بدون اینکه یه گلوله هدر بده بکشه.

پیشنهاد به آل سعود برای کشتار راحت تر یمنی ها

تازه این راهکار روهم میتونه برا داعشی های حرامی عملی کنه. این همه هزینه انسانی و مالی و تجهیزاتیمیکنه برا آوردن داعشی ها به عراق و سوریه تا مردم بی گناه رو بکشن، خب مردم بیگناه رو رایگان بیاره به حجخیلی راحت همه رو بکشه.

اینجوری داعشی های کافر هم مجبور نمیشن بخاطر دوری از خانواده دست به جهاد نکاح و همجنس بازی بزنن وایدز بگیرند و به بقیه مردم این بیماری رو منتقل کنند.

تازه آل یهود میتونه با اینکار کسب و کار هم راه بندازه. مثلا آمریکا بجای حمله اتمی یا حمله نظامی به یه کشور، خیلی راحت میتونه با پرداخت مبلغ کمتری از هزینه های نظامی به عربستان، چندین هزار نفر رو یکجا بکشه.

پ,ن : به نوبه خودم واقعه جانسوز منا رو به رهبر معظم انقلاب و جامعه مسلمین جهان بخصوص بازماندگان عزیزانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند تسلیت عرض می کنم.

http://sayberi174.persianblog.ir/

تعداد بازدید از این مطلب: 955
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : BARANE313
تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود