سخنان دکتر عباسی خوب، بد،‌ زشت...

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2141
باردید دیروز : 13622
بازدید هفته : 18171
بازدید ماه : 17936
بازدید سال : 54309
بازدید کلی : 397213

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394
نظرات

چند وقتی است که بعضی از سایت ها کلیپی چند ثانیه ای از یک سخنرانی چندیدن دقیقه ای مربوط به سال 1385را از دانشمند و استراتژیست کشور جناب دکتر حسن عباسی پخش کردن و تیتر زده اند توهین دکتر عباسی به اهل بیت و آنچنان با آب و تاب مشغول پخش و توهین به ایشون هستند که گویی وی یک آدم بی دین و لامذهب و کافر و ازخدا بی خبر هست. بنا به درخواست دوستان برای روشنگری بیشتر در این مطلب به این موضوع می پردازم.
بنده مثل خیلی ها این کلیپ را نگاه کردم و کل سخنرانی ایشون در اون مراسم را گوش دادم. اصلی ترین منظور آقای عباسی این بوده است که بعضی ها اصل را ول کرده اند و به فرع چسبیده اند. دکتر عباسی در این سخنرانی بهشرح منتظر واقعی امام زمان (عج) می پردازند و ما را با رفتارهای اشتباه در زمان انتظار آشنا می کنند. در ادامه ایشان این رفتارهای اشتباه را ربط می دهند به انحرافات عزادار های ما در ایام محرم. در معبر سایبری فندرسک در این خصوص قبلا بحث شد که چرا بعضی ها در هنگام عزاداری لباس در می آورند. (لینک مطلب).

بنده به شیوه بیان دکتر عباسی اعتراض دارم و بهتر بود ایشون هنگام نام بردن از فرزندان و اهل بیت امام حسین (ع) با لحنی بهتر آن بزرگواران را خطاب می کردند اما با اصل حرف ایشان مخالف که نیستم هیچ بسیار موافق هستم.

سخنان دکتر عباسی خوب، بد،‌ زشت...

زیرا معتقد هستم و واقعاً برای این حقیر روشن شده است که دشمنان اسلام و اهل بیت در پی تزریق انحرافات در عزاداری ها و در شیوه انتظار ما هستند. آقای دکتر عباسی درواقع به ما گفتند ما شاهراه را نباید گم کنیم. اینکه ما اصل قیام امام حسین (ع) را کنار بگذاریم یعنی انحراف. یعنی پوچ شمردن قیام امام حسین (ع) و این خودتوهینی بزرگتر به اهل بیت (ع) نسبت به حرف هایست که دکتر عباسی زده اند است.

اما نکته اصلی این ماجرا اینجاست که عده ای خود را مرید امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) می دانند اما در برابر برادر دینی خود چنان برخوردی می کنند که با دشمنان اسلام نکرده اند. این از مرام اهل بیت (ع) دور است. این توهین ها این بی ادبی ها نسبت به کسی که سالهاست خارچشم خیلی از دشمنان دین و انقلاب بوده اند بسیار زشتاست. اینجاست که ما تازه می فهمیم دشمن چقدر ریشه ای کار کرده است تا مارا به جان هم بیندازد و کسی که این همه روشنگری برعلیه دشمنان داشته اند را به دست خودمان تخریب کند.

http://sayberi174.persianblog.ir/



تعداد بازدید از این مطلب: 1061
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود