همه چیز درباره جاستین بیبر

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2233
باردید دیروز : 13622
بازدید هفته : 18263
بازدید ماه : 18028
بازدید سال : 54401
بازدید کلی : 397305

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : پنج شنبه 10 دی 1394
نظرات

 "جاستین بیبر"، خواننده نوجوان آمریکایی-کانادایی بارها به دلایل حرکات و رفتارهای جنجال‌برانگیز تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های خبری جهان را به خود اختصاص داده است. 

رفتارهایی از قبیل، پوشش زننده و خاص، ناسزا و ریختن آب دهان روی طرفداران خود، مصرف مواد مخدر، حضور در برنامه‌هایی که نوجوانان حق تماشای آن را ندارند، حمل مواد مخدر و بسیاری دیگر.


فساد و رفتارهای زننده و غیر اخلاقی بیبر به قدری افزایش یافته است که صدای مردم آمریکا را در آورده و به خاطر تاثیرات منفی این خواننده نوجوان روی جوانان آمریکایی داشته، که به تازگی کمپینی در وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا به راه افتاده تا برای اخراج بیبر از این کشور امضاء جمع‌‌آوری کند. این کمپین تاکنون توانسته بیش از 230 هزار امضا جمع‌آوری کند و حتی واکنش کاخ سفید را نیز در بر داشته است. کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است به این موضوع رسیدگی خواهد شد. 

متن درخواست اخراج جاستین بیبر از آمریکا بدین شرح است: 

ما مردم ایالات متحده، احساس می کنیم که در حال اشتباه در فرهنگ عامه کشورمان هستیم. ما می‌خواهیم بیبر به دلیل رواج کارهای مخرب و خطرناک، بی پروایی و استعمال مواد مخدراز کشورمان اخراج و گرین کارتش باطل شود. او نه تنها امنیت ما را به خطر می‌اندازد بلکه تاثیر بدی بر جوانان کشور ما دارد. ما از مردم می‌خواهیم برای حذف جاستین بیبر از جامعه ما این دادخواست را تایید کنند.


گفتنی است، جاستین بیبر،‌ خواننده 19 ساله کانادایی در تازه‌ترین جنجال رسانه‌ای‌‌ در روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه،‌ به جرم کورس گذاشتن در خیابان و رانندگی تحت تاثیر الکل، ماری جوانا و دارو بازداشت شده است.

پلیس ساحلی میامی گفته است که این خواننده پاپ روز سه شنبه در خیابان بازداشت شده و با پلیس نیز همکاری نکرده است. او به مقاومت در برابر پلیس و داشتن گواهینامه منقضی متهم شده است

بازداشت او یک هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد که همسایه‌اش او را متهم کرد که به خانه او تخم مرغ پرت کرده است.

گزارش پلیس حاکی از آن بود که به ملک همسایه‌اش به میزان قابل توجهی آسیب رسانده است. در پی جست‌وجوی خانه او توسط پلیس، یکی از همراهانش نیز به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شده بود.

باشگاه خبرنگاران در تاریخ 4 مرداد 1392، گزارشی از جاستین بیبر تهیه کرد و در آن نسبت به رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی میان نوجوانان هشدار داده بود، به‌طوری که دادخواست اخیر مردم آمریکا مبنی بر اخراج این خواننده، مهر تاییدی است بر هشدارهای مطرح شده.

بر همین اساس، باشگاه خبرنگاران قصد بنا به درخواست مخاطبان گرامی، یک بار دیگر گزارشی را که در تاریخ 4 مرداد 1392 در رابطه با جاستین بیبر  تهیه کرده بود را منتشر کند. 

در زیر گزارش مذکور ملاحظه می‌شود:

در دهه‌هاي گذشته، غرب به سرکردگي "رژيم صهيونيستي"، راه‌هاي گوناگوني را در "جنگ نرم" عليه فرهنگ "کشورهاي در حال توسعه" و بويژه کشورهاي اسلامي در خاورميانه تجربه کرده است،‌ به‌طوري که توانسته برخي از اين برنامه‌هاي ضد فرهنگي و "پروژه‌هاي کنترل ذهن" خود را در بعضي از کشورهاي منطقه مانند ترکيه و "کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس" اجرا کند تا با انحطاط فرهنگ اسلامي اين کشورها، رژيم صهيونيستي و غرب بتوانند سياست‌هاي خود را در "خاورميانه" پياده کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 1036
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود