مشکل از قرآن است نه سعید طوسی

وضغیت وبلاگ ما؟

آمار مطالب

کل مطالب : 548
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6965
باردید دیروز : 2173
بازدید هفته : 9373
بازدید ماه : 9138
بازدید سال : 45511
بازدید کلی : 388415

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل باران باشیم و آدرس mobinir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نویسنده : BARANE313
تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1395
نظرات

چند روزی میشه که با افشاگری شبکه صدای آمریکا که مهدی فلاحتی مجری اونه ماجرای سعید طوسی که یکی از قاریان برجسته قرآنه بر سر زبان ها افتاده.

شاید شماهم مثل خیلی های دیگه بگید مشکل از سعید طوسیه و مهدی فلاحتی راست گفته اما من میگم مشکل از قرآنه نه سعید طوسی.

مشکل از قرآن است نه سعید طوسی

دلایل من برای اینکه مشکل از قرآنه نه سعید طوسی ایناست :

مشکل از قرآن است که برای تخریب کردن آن، کتاب آیات شیطانی را می نویسند تا به مردم بگویند این قرآن چه آیات خطرناکی برای هدایت شما دارد.

مشکل از قرآن است که عده ای مدام تلاش می کنند تا آیات جهاد آن را از آن جدا کنند تا به این وسیله دیگر کسی به فکر دفاع از حقوق مظلومین نباشد.

مشکل از قرآن است که هر چند وقت یکبار برخی حقوق بگیران کفار برگه های آن را پاره می کنند و این کتاب را آتش می زنند و تمام تنفرشان را از آن خالی می کنند.

مشکل از قرآن است که برخی برای فرار از شکست و فریب دادن آن آیات آن را بر سر نیزه می کنند و با این کار بین انسان ها نفاق ایجاد می کنند.

مشکل از قرآن است که روزی قاری برجسته آن را در منا به کام مرگ می کشانند و روز دیگر آبروی قاری دیگر آن را برای تخریب قرآن می برند.

مشکل از قرآن است که مجری دروغگوی یک شبکه ضد قرآنی که در پرونده ننگین خود تجاوز وحشیانه به همکار خود را دارد علیه قرآن قد علم می کند.

و باید بهتر بگویم شاید اصلی ترین دلیل اینکه مشکل از قرآنست اینست که گوینده آن گفته إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (بى‏ تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده‏ ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود) الحجر مبارکه 9.

بنابراین اگر این قرآن کلام خدا نبود و آیات جهاد نداشت و انسان ها رو به راه راست هدایت نمی کرد امروز این همه مخالف نداشت و این همه جنجال هم بخاطرش به پا نمی شد.

http://sayberi174.persianblog.ir/



تعداد بازدید از این مطلب: 1714
برچسب‌ها: سعید طوسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








چترها را باید بست زیر باران باید رفت فکر را خاطره را زیر باران باید برد با همه مردم شهر زیر باران باید رفت دوست را زیر باران باید برد عشق را زیر باران باید پیدا کرد زیر باران باید بازی کرد زیر باران باید چیز نوشت حرف زد نیلوفر کاشت زندگی تر شدن پی در پی زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است رخت ها را بکنیم آب در یک قدمی است ... سهراب سپهری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود